Şampiyon kulübün başkanı Tazearslan’ın kupa sevinci

Facebook
Twitter
WhatsApp

Hatayspor Kulübü Başkanı Nihat Tazeraslan, bordo beyazlıların şampiyonluk kupası kaldırdığı törende büyük bir sevinç yaşadı. Hatayspor’un tarihinde ilk kez Süper Lig’e yükseldiği sezonda kulüp başkanlığı yapıyor olmaktan duyduğu mutluluğu defalarca dile getiren Tazeraslan’ın kupa sevinci görülmeye değerdi. Sezon boyunca teknik ekip ve oyuncularla yakından ilgilenen, zamanının önemli bir bölümünü tesislerde geçiren Tazearlsan, lig boyunca takımın şampiyon olacağına olan inancını paylaşarak oyunculara moral verdi. Kupa töreninde elinde şampiyonluk kupasıyla objektiflere poz veren Tazearlsan,mutluluğunu İş Adamı Ali Şentürk ile paylaşırken  şampiyon kulübün başkanı olmanın haklı gururunu yaşadı.

İlgili Haberler

Puan Durumu