Hatay AK Parti İl Başkanı Mehmet Yeloğlu,15 Temmuz 2016 gecesi ülkemizde yaşanan hain darbe girişimi sonrasında şehit olan demokrasi kahramanlarını anmak amacıyla, “15 Temmuz Şehitlerini Anma Demokrasi ve Milli Birlik Günü” dolayısıyla mesaj yayınladı.
Yeloğlu: “15 Temmuz 2016’da tarihimizin en karanlık ihanetine tanık olduk. Ülkemizi ele geçirmeye kalkışan FETÖ’ye, Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın önderliğinde milletçe en iyi cevabı verdik. Şehitlerimize rahmet, gazilerimize şükranlarımızı sunuyorum.” açıklamasında bulundu.













