Samandağ’da Karantina

Facebook
Twitter
WhatsApp

Samandağ Mızraklı Mahallesi’nde bulunan bazı evlerde korona virüs tedbirleri kapsamında karantina uygulamasının başladığı belirtildi.

Samandağ Kaymakamlığı’ndan yapılan açıklamada: “Tüm dünyayı tehdit etmeye devam eden ve Dünya Sağlık Örgütü tarafından pandemi olarak nitelendirilen korona virüs (Covid-19) salgınından vatandaşlarımızı korumak ve salgının yayılmasını engellemek amacıyla 1593 sayılı Umumi Hıfzısıhha Kanunu’nun 26.maddesine istinaden 3 Kasım 2020 tarihli Hıfzısıhha Kurulu tarafından Mızraklı Mahallesi, İnönü Caddesi No:42 İç kapı No:1,2,3 ve 4 ile aynı mahallede bulunan İnönü Caddesi No:44 adresindeki evlerin birden çok pozitif vaka olması sebebiyle korona virüs tedbirleri kapsamında 3 Kasım 2020 tarihinden 12 Kasım 2020 tarihine kadar karantinaya alınmasına karar verilmiştir” ifadelerine yer verildi.

İlgili Haberler

Puan Durumu