İl Sağlık Müdürü, Dr. Mustafa Hambolat, “10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’’ nü, dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Hambolat:”Basın; toplumların ve halkların doğru ve tarafsız bilgilendirilmesi ve haber alma haklarının tam anlamı ile kullanılmasında önemli rolü olan bir değerdir.Dünyanınen dinamik mesleklerinden biri olan gazeteciliği hakkıyla ifa eden, Hatay’ımızın yerel ve ulusal basın çalışanları başta olmak üzere tüm basın emekçilerimizin ‘’10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’’ nü kutluyorum. Başarılar diliyorum.”diye belirtti.













