Gezi Ekibinden Turistik Doğu Ekspresi Tren Yolculuğu

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp

Keyfinizin kahyasıyız sloganı ile hizmete başladığı ilk günden itibaren müşterilerine sunduğu kusursuz hizmetleri ile takdir toplayan Gezi Ekibi Turizm & Seyahat Acentesi Hatay’dan 2022 yılının ilk Turistik Doğu Ekspresi Tren Yolculuğunu gerçekleştirdi. Gezi Ekibi ile Turistik Doğu Ekspresi turuna çıkan konuklar TCDD Turistik Doğu Ekspresi yataklı vagonlarında seyahat etmenin heyecanını yaşadılar.Sivas Sivas Tren Garından start alan ve 20 saat süren Turistik Doğu Ekspresi Tren Yolculuğu sırasıyla Erzincan İliç, Erzurum güzergahından sonra Kars’ta son buldu.

3 gece 4 gün süren muhteşem Turistik Doğu Ekspresi Tren Yolculuğuna imza attıklarını ifade eden Gezi Ekibi Turizm & Seyahat Acentesi işletmecisi Mustafa Başak, Konuklarının son derece memnun kaldıkları turu gerçekleştirmek adına titiz bir çalışma gerçekleştirdiklerinin altını çizerek kusursuz bir organizasyona daha imza atmanın haklı gururunu yaşadıklarını söyledi.

Başak :” Hatay Gezi Ekibi Ofisi önünden başlayan Turistik Doğu Ekspresi Tren Yolculuğu sırası ile Sivas Sivas Tren Garı, Erzincan İliç, Erzurum ,Kars, Ani Ören Yeri, Çıldır Gölü, Doğubayazıt İshakpaşa Sarayı ,Muradiye Şelalesi ,Van, Van Kalesi – Ahdamar Adası ziyareti ile son buldu.Tren yolculuğu esnasında verilen molaların sürelerinin uzun olması sebebi ile o bölgelerde gezilecek yerlere Gezi Ekibi aracımız ile konuklarımızı transfer ettik.Kars’a vardıktan sonra yine kendi aracımız ile devam ettiğimiz turumuzda Ani Ören Yeri, Çıldır Gölü, Atlı Kızak, Kars Kaz Evi, Kafkas Halk Dans Gösterisi konuklarımıza unutulmaz dakikalar yaşattı. Doğubayazıt İshakpaşa Sarayı gezisi ile devam eden turumuz Muradiye Şelalesinin eşsiz görseli ile renkli görüntülere sahne olurken Van Kalesi ve Ahdamar Adası gezisi ile turumuzu tamamlamış olduk.2022 yılının ilk Turistik Doğu Ekspresi Tren Yolculuğuna imza atmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Ve aldığımız olumlu dönüşler neticesinde yeni Turistik Doğu Ekspresi Tren Yolculuğu düzenlemek adına çalışmalarımızı başlattığımızı söylemek isterim.Kısa süre zarfında oldukça yüksek sayıda başvuru aldığımızı belirterek Turistik Doğu Ekspresi Tren Yolculuğunda bizleri tercih eden kıymetli konuklarımıza teşekkür ediyoruz.Kış turlarımız hakkında detaylı bilgi için www.geziekibi.com.tr sayfamızı ziyaret etmenizi öneririm.” dedi.

Unutulmaz bir Turistik Doğu Ekspresi Tren Yolculuğu yaptıklarını söyleyen konuklar böylesine kusursuz bir tur düzenledikleri için Gezi Ekibi Turizm & Seyahat Acentesi işletmecisi Mustafa Başak ve ekibine teşekkür ettiler.

Gezi Ekibi Turizm & Seyahat Acentası irtibat telefonları 0 326 216 70 60 ile 0542 292 44 44