Arsuz Belediyesi, Hatay Gezginler Kolektifi ve Hüyük Mahalle Kitaplığı Topluluğu iş birliği ile, Hüyük Nehri ve çevresinde temizlik çalışması gerçekleştirdi. Bölgede yoğun ziyaretçi akınıyla birlikte biriken çöp ve atıklar, çevre temizliğine farkındalık oluşturmak amacıyla titiz bir çalışma sonucu Hüyük Nehri ve çevresi kötü görüntüden arındırıldı.
Gerçekleştirilen temizlik çalışmasına ilişkin sosyal medyada bir paylaşım yapan Arsuz Belediyesi, “Biz hep böyle miydik?Tabii ki yine dip köşe temizledik.” ifadelerine yer verdi.
Arsuz Belediye Başkanı Dr. Asaf Güven ise, daha temiz ve daha güzel bir Arsuz için çalışmaya devam edeceklerini belirtti.













