Vali Doğandan Tedbir Yürüyüşü

Facebook
Twitter
WhatsApp

Hatay Valisi Rahmi Doğan, kontrollü sosyal hayat döneminde maske ve mesafenin önemini bir kez daha vurgulamak adına Valilik binasından Saray Caddesi girişine kadar yürüyerek bölge esnafına ve vatandaşlara hatırlatmalarda bulundu.

Salgınla mücadelenin genel prensipleri olan temizlik, maske ve mesafe kurallarını vatandaşa tekrar hatırlatan Doğan: “Şu an tüm dünya corona virüs ile mücadele ediyor. Bugün ise Türkiye genelinde Bakanlığımız tarafından bir uygulama var. Özellikle maske ve mesafe konusunda tekrar uyarmak ve hatırlatmak amacıyla bir farkındalık uyandırıyoruz. Valilerimiz, Kaymakamlarımı, Belediye Başkanlarımız, Esnaf Odalarımız, Ticaret Oda Başkanlarımız ve Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Müdürleri ve Personelleri ile birlikte etrafımızdaki insanlara maske ve mesafe hususunda tekrar bir hatırlatma yapmak adına bu girişimde bulunduk” dedi.

İlgili Haberler

Puan Durumu