Atakaş Hatayspor bugün oynayacağı Gençlerbirliği maçından galibiyetle ayrılmak istiyor. Antakya Atatürk Stadyumu’nda yaptığı idmanla Gençlerbirliği maçının hazırlıklarını sürdüren bordo beyazlılar Teknik Direktör Ömer Erdoğan yönetiminde yapılan idmanda 5’e 2 top kapma, dar alan çalışması ve taktik idmanı yaptı. İdman yaklaşık 1 saat 20 dakika sürdü. Son hazırlıklarını dün yapan bordo beyazlılar dün öğleden sonra özel uçakla Ankara’ya gitti. Hatayspor Teknik Direktörü Ömer Erdoğan, zorlu maç öncesi tek hedefi galibiyet olarak belirledi. Maçın başlama düdüğüyle beraber oyunu rakip alana yıkmak isteyen bordo beyazlılar, erken gol bularak maçı koparmak istiyor. Ligde kötü günler geçiren Gençlerbirliği karşısında oyuncularına rehavet uyarısında bulunan genç çalıştırıcının maça Munir Mohamedi, Alexandros Katranis, Jean Claude Billong, Pablo Santos, Strahil Popov, Ruben Ribeiro, Adama Traore, Rayane Aabid (kaptan), Babajide David Akintola, Aaron Boupendza ve Mame Diouf 11’iyle çıkması bekleniyor.













