Süper Lig’in 4. haftasında yarın Aytemiz Alanyaspor ile karşılaşacak Atakaş Hatayspor, Alanya’ya gitti.
Özel uçakla Alanyaya giden bordo beyazlı kafileyi, bir grup taraftar karşıladı.
Teknik direktör Ömer Erdoğan ve futbolculara sevgi gösterisinde bulunan taraftarlar, teknik heyet ve oyuncularla sevgi gösterisinde bulundu.
Havaalanı çıkışında teknik direktör Erdoğan ve Hataysporlu futbolcular, kendilerine sevgi gösterilerinde bulunan taraftarları selamladı. Ardından takım otobüsüne binen atakaş Hataysporlu futbolcu, teknik ekip ve yönetileler maç öncesi kampa girecekleri otele geçiş yaptı. Bordo beyazlı taraftarlar havalimanı çıkışında meşale yakıp, tezahürat yaptı.














